Hoi, ik ben Sander Brouwer.

Na jaren in diverse ICT functies te hebben gewerkt voor grote bedrijven zoals HP zat ik rond 2001 een beetje op een dood spoor. Het werk werd ge-outsourced naar Frankrijk en mijn toenmalige werkgever had niet echt wat nieuws en probeerde me in een richting te sturen waar ik geen zin in had. Toen er kort daarna een gelegenheid op mijn pad kwam om voor mezelf te gaan beginnen heb ik die met beide handen aangepakt en voila, Avalon IT was een feit.

Sindsdien is er een hoop veranderd in de techniek maar weinig in de werkwijze. Ik werk graag voor kleinere bedrijven omdat ik meer hou van persoonlijk contact en creatieve oplossingen dan van hokjes, managers, targets en deadlines.

In de loop der tijd heb ik alles wel voorbij zien komen en met mijn groot-zakelijke ICT achtergrond als basis zet ik graag robuuste en gestructureerde oplossingen neer, zodat het ICT gebeuren zo soepel mogelijk loopt.

Rust en stabiliteit voor de klant en ook zeker een stukje eigenbelang want met tevreden klanten is er ruimte voor nieuwe projecten.

Hoewel Avalon in principe een eenmanszaak is is de continuïteit gewaarborgd door een samenwerking met Onesto Automatisering in Vlaardingen en een team van ZZP-ers die kunnen worden ingezet als hun specifieke kennis kan bijdragen aan een bepaald project. Ikzelf blijf echter altijd de verantwoordelijke en contactpersoon zodat je altijd direct iemand aan de lijn krijgt die jou en je ict omgeving kent.

Avalon IT opereert landelijk, in deze tijd waarin steeds meer online gebeurt en je een PC met Teamviewer van waar ook ter wereld kan overnemen maakt het als ICT bedrijf eigenlijk niet meer uit waar je zit. Waar vroeger het ICT bedrijf uit de buurt er een half uur over deed om op locatie te komen kunnen we nu binnen een minuutje je PC overnemen om je probleem te bekijken. 99% van alle vragen kunnen we zo beantwoorden